Conferințe, seminarii, training-uri sunt evenimente a căror reușită se traduce nu numai prin subiectele discutate dar și prin confortul participanților.
Vă punem la dispoziție un pachet conferințe business care acoperă o gamă largă de cerințe, dar în funcție de tema evenimentului, de serviciile solicitate și de numărul de participanți vă putem realiza și o ofertă personalizată.
OFERTA NOASTRĂ
Eveniment fară cazare | Preț / persoană | |
10-25 persoane | de la 121 lei | |
26-50 persoane | de la 103 lei | |
Eveniment cu cazare | Preț / persoană | Supliment camera single |
10-25 persoane | de le 209 lei | 58 lei |
26-50 persoane | de la 191 lei | 58 lei |
PACHETUL INCLUDE:
– 2 coffee break-uri cu apă, ceai, cafea
– Prânz (set meniu) cu supă / antreu, fel principal, garnitură, desert, apă
– Sala de conferință dotată cu video proiector, ecran proiecție, flipchart și markere, wifi
– Cazare în cameră Dublă Standard (pentru evenimentele pe mai multe zile)
Tarifele sunt valabile pentru serviciile menționate în pachete, cu variantele de mese propuse de hotel, în limita disponibilității. Orice modificare adusă pachetelor prezentate (meniuri, tip de cameră) va genera costuri suplimentare.
Tarifele sunt exprimate în LEI, includ TVA și taxa locală de promovare turistică.
Disponibilitatea camerelor va fi confirmată în limita disponibilității în momentul solicitării ferme.
Dacă ai nevoie de cazare pentru participanți, echipa noastră de vânzări este pregătită să vă ofere tarife preferențiale.
În funcție de numărul de participanți și modul de desfășurare a evenimentului, puteți alege una din cele 2 săli de conferințe de la Continental Drobeta Turnu Severin. Vezi aici planul sălilor: PLAN SĂLI CONFERINȚE
Dacă ai nevoie de cazare pentru participanți, echipa noastră de vânzări este pregătită să vă ofere tarife preferențiale.
Vă rugăm să ne contactați la: drobeta@continentalhotels.ro